Astrid à Aix

Jag kom, jag såg, jag blev fransman!

Ain't no mountain high enough

Kategori: Astrids intressanta liv


 
 
"Så, vad gjorde du i helgen?"
"Nä men inget speciellt... Kolla på TV, typ... Durå?"
"Nä inget speciellt jag heller... Jag ba besteg ett berg... typ..."
 
Min söndag var helt fantastisk. 4 timmar bland sticksiga buskar, branta stup, vildväxande mini-påskliljor, under stekande sol och blå himmel och med ca 4 liter vatten i Fjällrävenryggan. Mina kära vän Hannah och jag tog oss ända till toppen. Omkring 1000 meter över havet. Herregud, vilken känsla. Fy fan vad jobbigt men fy fan vad HÄFTIGT! CAN I GET A FREAKING HALLELUJA??!
Ja ni, jag titulerar mig från och med nu stolt bergsbestigerska.
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    STORT! Coolt att ni kom upp för berget som du snackat så mycket om! Nästan som att cirkeln sluts :)

    Räknar dagarna nu...
    Puss!

    Svar: PUSS PUSS PUSS! JÄTTESNART!
    Astrid

    2014-04-16 | 07:36:00

Kommentera inlägget här: