Astrid à Aix

Jag kom, jag såg, jag blev fransman!

Tisdag - et puis, je danse

Kategori: Astrids intressanta liv



Kära blogg.

Idag är det vardag igen. Skolan började igår. Jag hade en muntlig presentation, om Astrid Lindgren, och det gick helt okej. Jag sluddrade och hade mig men klassen skrattade i alla fall artigt på rätt ställen...

Idag är det tisdag och jag har haft en jättego dag. DET ÄR VÅÅÅR OCH SOOOL (<-- Förlåt för att jag tjatar!) och jag har haft sovmorgon, tvättat ca 1 månads tvätt (a.k.a. 10000 kilo) i tvättomat och kollat 2nd Hand med min fina rumskompis. (Köpte ett par superfina skor för 10 euro!! Och jag kan t.o.m. ha mina innersulor i dem! PAUS FÖR REAKTION!) Nu sitter vi alla tre i köket, som vanligt. Vi spenderar mycket tid i vårt fina kök. Köksbordet är precis lagom stort för tre laptops och tre par armbågar och det är alltid nån som äter eller dricker te, nån som pluggar och någon som läser högt från en tumblr-blogg eller visar söta djur på youtube. Och det är VÅÅR och SOOL!

Puss

Astrid





Kommentarer


Kommentera inlägget här: