Astrid à Aix

Jag kom, jag såg, jag blev fransman!

Tisdag - Ramlar

Kategori: Astrids intressanta liv

 
 
Kära blogg.
 
Jahaja.
Här överlever man en måndag med läs- och hörförståelse och en tisdag med uppsatsskrivning och grammatikförhör, och vad får man för det?
En ordentlig fransk förkylning.
Gött mos.
Très gött mos...
 
Det är helt sjukt ändå, hur snabbt det går att glömma bort. Efter bara dryga 6 provfria månader blev jag helt tagen på sängen av provångesten. "Va? Prov? Vaddå prov? Måste jag plugga då? VA? PROV??! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!" Hatten av, glitter, konfetti och nobelpris till alla gymnasieelever där ute. Shit pommes frittes vilka superhjältar ni är.
 
Nu ska jag begrava mig i min säng i väntan på bättre tider/ fonetik-provet imorgon. (Clementinerna är redan slut för övrigt...)
 
Många kramar!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: