Astrid à Aix

Jag kom, jag såg, jag blev fransman!

Söndag - Sol och macarons i Frankrikes Göteborg

Kategori: Astrids intressanta liv

 
Kära blogg.
 
Igår steg Carolyn och jag upp i ottan och tog tåget till Marseille, Frankrikes näst största stad. Vi hade verkligen en helt strålande dag. Så himla gött med lite havsluft!! Och helt fantastisk/sjukt/gött att få ha sommarväder i oktober. Vi njöt av solen, promenerade typ hela dagen, besteg ett fort lite spontant, drack starbuckskaffe för att fira Carolyns födelsedag, träffade på KALLE KAMEL på semester (lägg märke till att han bara har en puckel OCH flipflops!) och tog massa massa foton. Jag tog även min macarons-oskuld med små godbitar (hallonsmaken var fantastisk) från, hör och häpna, McDonalds. 
Här kommer några av alla bilder.
 
Puss och kram!
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: