Astrid à Aix

Jag kom, jag såg, jag blev fransman!

Tisdag - Wannabe (syftar inte bara på Spice Girls-låten..)

Kategori: Astrids intressanta liv


Kära blogg.

Jag måste bara slänga in en till bild från i lördags. När vi, Hannah, Carolyn och jag, åt lunch så var vi lite väl optimistiska när vi köpte två baguetter så jag fick faktiskt ta med mig en hem. I hissen ner fick jag syn på min egen spegelbild: Randig tröja, svarta byxor, rött läppstift och en baguette under armen. HALLÅ ELLER!! Tyvärr tyvärr tyvärr så blev inte detta fantastiska ögonblick speciellt bra förevigat eftersom jag bara hann ta detta fula blixt-kort innan en fransk liten tant knödde sig in i hissen.. Så ni får helt enkelt föreställa er själva, utifrån detta kassa foto, hur vacker och fransk jag var där i hissen. Haha.

Också, herregud vilket stöd jag har! Vad ni är underbara som hör av er och ställer frågor och skickar hjärtan och hälsningar och överför massa energi över Skype. Tack! Ni är bäst!

Pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: