Astrid à Aix

Jag kom, jag såg, jag blev fransman!

Söndag - September på Styrsö

Kategori: Astrids intressanta liv

Kära blogg.

Idag är det precis en vecka kvar tills det bär iväg. Jag förmår icke formulera den stora förvirring jag känner kring detta faktum så överdrivna superlativ utgår dessvärre. Vart tog augusti vägen?

Dagen har spenderats till havs i sällskap med två vackra flickor, mina fantastiska vänner Johanna och Emma. Det har diskuterats politik och pojkar, framtid och nutid, familjerelationer och chipssorter. Vi har ätit kopiösa mängder godsaker, har även spelat kort (Jag vann flest gånger!) (Ville bara säga det..) och dessutom släckt en livs levande eldsvåda. Sug på den du! Tänk att vi kan prata oavbrutet i nära 12 timmar och ändå vara så ivriga att vi så gott som babblar i mun på varandra konstant? Tänk vad jag tycker om er! Tänk vad jag kommer sakna oss! Tack för idag!

Så... Nu börjar den seriösa nedräkningen förmodar jag.
3 2 1 0.
Aix, you better be ready...

Puss
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: