Astrid à Aix

Jag kom, jag såg, jag blev fransman!

Tisdag - SKÖLD

Kategori: Astrids intressanta liv

Kära blogg
(Ja, kära storebror, jag tänker fortsätta inleda med "kära blogg". DEAL WITH IT!!)

Ikväll har vi haft supermysig middag här hemma med min storebror Axel, hans fina Hanna och min härliga mormor. Fun-fact: Att resa efter studenten, som 19-åring, är lite av en familjetradition bland damerna i min släkt. Min mormorsmor var på Irland, min mormor var i England, min mamma var i Frankrike (Normandie) och nu åker jag. Lite coolt. Goa mormor Mimmi.
Nu har de precis gått hem och det känns lite skumt. För nu kommer jag inte träffa dem på ett långt tag.
Axel och Hanna, om ni läser det här:
Ni är bäst! Jag tycker så himla himla himla mycket om er! Puss och kram och sköld och vi hörs snart igen.

Tänk att jag åker nu. Typ nu i alla fall. Det är så knäppt det där med känslor. Alla frågar hur det känns och jag har liksom inget vettigt svar. Ena stunden känns allt piss och jätteläskigt. Sen känns det jättespännande. Och tiden mellan känns det.. ingenting typ.
Men just nu, just precis nu, känns det jättebra. Jättejättebra. Så bra att jag bjuder på en bild på min solrosklänning.

Kramar

Kommentarer

  • Acke säger:

    Det kommer gå över... jag menar det där med "kära blogg". ;)

    2013-09-04 | 11:05:28
  • Hanna säger:

    Kära Astrid! Det kommer att gå såå bra! Och vi tycker om DIG så himla mycket också! Puss & kram & sköööld!

    2013-09-04 | 21:49:42

Kommentera inlägget här: